جستجو
این کادر جستجو را ببندید.


بازدید وزیر آقای دکتر مونسان از محصولات بی تا صنعت



کاروان آترا پلاس

جنس بدنه کامپوزیت


کاروان آترا

جنس بدنه کامپوزیت


کاروان مگا شیپ نیو

جنس بدنه فایبرگلاس





کاروان C24

جنس بدنه کامپوزیت


کاروان C24 S

جنس بدنه کامپوزیت




کاروا ن مگاشیپ

جنس بدنه فایبر گلاس









تجهیز کتابخانه سیار سردار روشنک


آتراپلاس سبز و نوک-مدادی


فیلم کاروان ها – انواع کمپرها و ماشین های سفری را می شناسید؟ کدام ون موتور هوم را باید بخریم؟ کدام کمپر مناسب من است؟ قیمت ون موتور هوم تراک کمپرچند است؟

کمپر فیلم کاروان ها ون موتور هوم مسافرتی فقط مخصوص گردشگرانی نیستند که تمایل دارند ‌ارزان سفر کنند، بلکه ماجراجویان پرانرژی نیز هوادار این شیوه مسافرت رو به رشد هستند و حس رهایی و آزادی یا کشف مکان های جدید را تجربه خواهند کرد. و این باعث می شود، طبیعت بکر و زیبا بدون هیچ چشم داشتی انرژی مثبت کائنات را در اختیار شان قرار دهد. ما با این شیوه مسافرت می توانیم دریافت کننده عالیِ انرژی باشیم.

سفر از طریق تور و اقامت در هتل باعث می شود تا مسافرت بسیار راحتی داشته باشید، ولی در سفر با کمپر کاروان ها ون موتور هوم بهترین چیزی که وجود دارد، قطعاً آزادی عمل در سفر است. یکی دیگر از مسائل جالب این است که هر جا بروید خانه تان همراه شماست. مکانی که در انحصار شما بوده و خیالتان بابت پاکیزه گی آن راحت است. این موضوع باعث می شود تا با آرامش به هر مکانی که اراده می کنید و لذت می برید سفر کنید و این برای انسان هایی که خیلی همه چیز را برنامه ریزی شده دوست ندارند فوق العاده است. علاوه بر این دیگر لازم نیست نگران رزرو هتل و چیزایی از این قبیل باشید.

برخی از گردشگران فضای چادر و خوابیدن در کیسه‌خواب را دوست ندارند یا فضای امن‌تر از چادر برای استراحت و خوابیدن می‌خواهند. به همین دلیل ماشین خود را تبدیل به سرپناه می‌کنند و با وسایل مختلف آن را تجهیز نموده تا تمام امکانات را در یک خودرو داشته باشند و هر کجا که خواستند، اقامت کنند و نگران پیدا کردن محلی برای کمپ زدن نباشند.

 در بسیاری از کشورها سفر با کمپر کاروان ها ون موتور هوم که تمام وسایل یک خانه کوچک را دارد، امری کاملاً طبیعی و رایج است، به‌طوری که کمپانی‌هایی برای اجاره دادن این نوع کمپرها به گردشگران وجود دارند و مناطقی را برای استقرار کاروان‌ها و کمپینگ‌ها اختصاص داده‌اند. در ایران نیز چند سالی است که شاهد شکوفایی و رونق مجدد این شیوه مسافرت هستیم.