جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بسیاری از دارندگان وسایل صنعتی تمایل دارندماشین آلاتو دستگاههای خود را از روش دستی به سیستم اتوماتیک ارتقا دهند . به دلیل تنوع محصولات بازار متقاضیان باید همه جوانب را بسنجند وبه بهترین انتخاب دست یابند. یک سیستم اتوماتیک مناسب به گونه ای است که رضایت کامل مشتریان را جلب کرده و برای صاحبان آن نیز سود آوری داشته باشد.
دستگاه های و سیستمها وماشین آلات صنعتی اتوماتیک گروه بی تا صنعت با تکنولوژی روز بسته به نیازطراحی شده اند و دارای گارانتی می باشند . ارایه مطلوب خدمات پس از فروش نیز از مشخصه های گروه صنعتی بی تا است. علاوه بر این طراحی بومی این دستگاه ها مشکل تهیه قطعه از خارج از کشور را از بین برده است.
با توجه به اینکه امروزه مصرف بهینه انرژی اهمیت زیادی پیدا کرده است استفاده از دستگاه اتومات با مصرف پایین امری بسیار مهم تلقی می شود. با افزایش تولید هزینه ها را در تمامی محصولات کاهش داده و تولیدات را به دلیل افزایش تولید، برای مصرف کننده به صرفه تر می نماید وبرای تولید کننده حاشیه سود بیشتری به ارمغان می آورد.

تمام امکانات بکار رفته در این دستگاه ها توسط گروه صنعتی بی تا طراحی و تولید شده است و به دلیل داشتن دانش طراحی و توان تولید ، امکان تغییر در شرایط نهایی با توجه به نظر مشتری و با در نظر گرفتن محدودیت های کاری ، قابلیت طراحی و تولید را دارا بوده و به راحتی قابل جایگزین شدن می باشد.
-تمام اجزا و کل خطوط طراحی شده دارای گارانتی و انجام خدمات پس از فروش می باشد.
-کلیه شرایط بهینه سازی مصرف انرژی با توجه به سفارش مشتری و در صورت در خواست ، استفاده از تجهیزات صرفه جویی در مصرف آب در این خطوط ، مورد نظر طراحان قرار گرفته و امکان اعمال آن مقدور می باشد.



قطعه شوی اتومات


دستگاه دوخت کیسه اتومات


پر کن نمک کیسه ای نیمه اتومات

دستگاه پرس قند کله


بسته بندی نمک وشکر یک نفره


دستگاه چای کیسه ای اتومات


دستگاه خردکن شریدر