جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عکس کاروان کمپر ون گروه صنعتی بی تا تولیدی این مجموعه شامل کاروان مسافرتی ، فست فود ، موتورهوم ، تجهیز انواع ون ، تراک کمپر و غیره … است.

بی تا صنعت تولید کننده ماشین آلات صنعتی و کمپر (کاروان مسافرتی یدکی) می باشد کاروانها از نظر جنس بدنه می توان به فایبر گلاس و کامپوزیت تقسیم نمود و ابعاد کاروانها نیز متغییر بوده و بستگی به خودرو کشنده تخت خواب مورد نیاز وامکانات مد نظر مصرف کننده دارد .که مساحت انها از حدود چهار متر به بالا می باشد.

بدنه داخلی کاراوان از نظر جنس دیواره ،که روی عایق نصب می شود نیز قابلیت انتخاب زیادی برای مصرف کننده قایل می شود که می توان به پنل و چرم و پارچه و… اشاره نمود . که این مورد در این صفحه عکس کاروان کمپر مسافرتی قابل مشاهده است.

این محصولات توسط مهندسین این گروه طراحی و پس از تست و انجام ملاحظات مهندسی ، مناسب برای استفاده در جاده ها ، شرایط داخلی و کاملا ایرانی تولید می گردد.

گروه صنعتی بی تا، ساخت و تجهیز صفر تا صد انواع کاراوان ها را انجام می دهد که امکانات آن با توجه به سفارش، شامل انواع اتاق اصلی کمپر، حمام، دستشویی، گاز، یخچال، سینک، ماکروویو، تلویزیون، آبگرمکن، موتور برق و…. که تقریبا در جدول صفحه لیست قیمت موجود می باشد .

هر کاروان مسافرتی می تواند مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی، دوربین و سنسور دنده عقب بوده و با استفاده از عایق مناسب، تبادل حرارت را به حداقل رسانده و محیطی دلنشین را فراهم می سازد .
جهت کسب اطلاعات ، از عکس کاراوان کمپر ون گروه صنعتی بی تا و مشخصات نمونه ها دیدن فرمایید و به دلیل تنوع در انتخاب تجهیزات فهرست ها ی طبقه بندی شده دارای قیمت را در فهرست سایت یا از طریق لینک زیر

( قیمت کاروان( کمپر) وتجهیزات)

می توانید مشاهده نمایید و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.


آترا پلاس
آترا پلاس
 
 
 

 

مگاشیپ نیو
مگاشیپ نیو
 

 

 

 







طراحی سه بعدی داخلی و بیرونی کمپر

 

 


عکس کاروان کمپر ون گروه صنعتی بی تا